Questions/Dotazy
Trasfery z letiště
Na základě dlouhodobé praxe dopravy na letiště Ruzyně Praha není nutné, aby klient při zadávání objednávky věděl na jaký terminál letiště přilétá/odlétá, neboť dopravce se orientuje v leteckých linkách a ověřuje, ať už telefonicky anebo na internetu správný čas příletu resp. správný terminál.
Řidič čeká v příletové hale letiště cca 20 minut po příletu s cedulí (jméno klienta, firemní logo apod.), nedojde-li k setkání našeho asistenta s klientem nastává tento postup: asistent nechá po cca 60 minutách klienta vyhlásit přes informace a poté kontaktuje přepážku ztrát a nálezů, zda-li klient nemá problémy se zavazadly. Pokud máme na klienta spojení na mobilní telefon, pak ověřujeme nastalou situaci skrze telefonní číslo.V případě dopravy z letiště Ruzyně neúčtujeme žádné další poplatky v případě zpoždění letadla.